http://sairlermaras2.blogspot.com.tr/

4 Temmuz 2014 Cuma

SEYDİHAN KÜÇÜKDAĞLI


Bürokrat - Eğitim Görevlisi. 
İl Kültür ve Turizm Müdürü.

DOĞUMU: 1963 Yılında Maraş'ta doğdu. 

ÖĞRENİMİ: İlk ve Ortaöğretimini memleketinde tamamladı. Lise ve Meslek Lisesi diplomasını birlikte aldı. 

1987 Yaz döneminde Selçuk Üniversitesi’nden Lisans Diploması ve Eğitim Pedagoji Belgesi alarak yüksek tahsilini tamamladı. 

FAALİYETLERİ
I. OKULİÇİ

a.  17 yıllık Eğitim - Öğretim süresi içerisinde her dönem Başarı Belgesi alarak tüm okullarını derece ile bitirdi.

b.  Sosyal, kültürel ve sportif alanlarda öğrenci, sınıf ve okul temsilciliği yaptı. 

II. OKUL SONRASI

16 yıllık  öğretmenliği süresinde,

a.    1987 Temmuz’da T.C. Milli Eğitim Bakanlığı’nın yeterlilik sınavını sonrasında Maraş Lisesi’nde öğretmen olarak göreve başladı. 1990 yılında, Kurumunda Rehberlik Servisi oluşturarak Psikolojik Danışmanlık yaptı. 1992 Haziran’da Eğitim Yöneticisi olarak atandı. 
b.    1995 yılında Milli Eğitim Bakanlığı’nın Eğitim Yönetimi Seminerine katıldı, 15. Eğitim Şurası’nda görev aldı. 
c.    1996 yılında Çukurova Üniversitesi’nde devam ettiği programla Bilgisayar Formatörü oldu. 
d.    1997 yılında Milli Eğitim Bakanlığı tarafından Aylıkla Ödüllendirme Belgesi ile taltif edildi. Başarılı çalışmaları nedeni ile MEM’den dört kez Teşekkür Belgesi aldı.
e.    1992–2003 yılları arasında MEB Sosyal ve Kültürel Faaliyetleri kapsamında 11 yıl Jüri görevi yaptı.

EDEBİ HAYATI:  Sosyal, kültürel ve sportif alanlarda çeşitli etkinliklerde bulunan Küçükdağlı; lisans tezinin yanı sıra, birçok dergi ve yayında, özellikle sosyal ve kültürel konular üzerine makaleler yazmış olup, Bakanlıklar, Üniversiteler, Federasyonlar, Valilik ile diğer kurum ve kuruluşlar tarafından değişik tarihlerde organize edilen kurs,  seminer ve faaliyetler nedeniyle Sertifika, Başarı ve Katılım Belgeleri aldı. 

İL MÜDÜRÜ:  2003 Temmuzunda,  T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Kahramanmaraş İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü’ndeki  görevi sırasında;
a.    İl Müdürü olarak görev yaptığı süre zarfında kurumsal kimlik ve kamusal sorumluluk anlayışı içerisinde başarı ile gerçekleştirdiği proje, çalışma ve faaliyetler nedeniyle  Valilik Makamı tarafından 4 kez Takdirname ile taltif edildi. 
b.    Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından da dört kez temsil için yurt dışında görevlendirildi. 
c.    İl genelinde düzenlenen, “Zirvedekiler 2006” anketinde “En Başarılı Bürokrat” seçildi. 
d.    2008 yılında TRT Ankara Televizyonu tarafından hazırlanan “Kahramanlık Yolunda - Maraş” adlı Kurtuluş Belgeseline Danışmanlık yaptı. 
e.    2009 yılında Maraş Valiliği kültür hizmeti olarak bastırılan “Maraş Meşhurları” adlı eserde yer verildi. 
f.    Kahramanmaraş Çevre ve Kültür Derneği tarafından, kültür ve turizm alanındaki başarılı çalışmaları nedeniyle, 2009 yılı “Çevre ve Kültür” Ödülü’ne layık görüldü. 
g.    2010 yılında  eski eserlerin restorasyon çalışmalarına katkıları nedeniyle,  Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından Teşekkür Belgesi verildi. 
h.    Halen yürüttüğü İl Müdürlüğü görevinin yanı sıra, İl İdaresi içerisinde bulunan;
•    Konsey, kurul, komite ve komisyonlarda görev yapmaktadır.
•    İl Denetim ve İl Sertifika Komisyonu Başkanıdır.
•    Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı Genel Kurul Üyesidir. 
•    2005–2007 yılları arasında TFF İl Hakem Kurulu As Başkanı olarak görev yaptı. 
•    Şu anda Maraş Sütçü İmam Üniversitesi’nde Pt. Öğretim Görevlisidir. 
Küçükdağlı; kişisel gelişim, kurumsal kimlik, kamusal sorumluluk, liderlik, kalite yönetimi ve takım ruhu gibi... konular üzerine seminerler vermektedir. 

İLGİ ALANI: İyi derece bilgisayar...

YABANCI DİLİ: Orta derece Fransızca ve Osmanlıca biliyor. 


MEDENİ HALİ: Evli ve iki çocuk babasıdır.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok: