http://sairlermaras2.blogspot.com.tr/

20 Temmuz 2014 Pazar

ALİ KARAOSMANOĞLU


DOĞUMU: Maraş İli, Andırın İlçesini  Rıfatiye köyün­de 1972’de doğdu.

ÖĞRENİMİ
İLK: İlköğrenimini köyünde, 

ORTA: Orta öğrenimini Kadirli de tamamladı. 

ÜNİVERSİTE: Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Ede­biyatı bölümünü bitirdi.

GÖREVİ.  Edebiyat öğretmeni olarak görev aldı.

 ESERİ: Çaykes.

...........................................................................................

şiiri

ezgide demlerdim anamı


Sarı lale, mavi sümbül, ak nergis
Hepsi anam anam için açmakta
Eklenerek vatanımın önüne
Allara bezenmiş anam bayrakta
  
Şayet şair olabilseydim bir gün
En güzel şiiri anama yazardım
Ve bir türkü tuttururdum inceden
En sıcak türküyü anama söylerdim

Baharda nisan yağmuru olmak
Taze yapraklar üstüne yağmak isterdim
Güneş olup her şafak sökümünde
Anamın seccadesine doğmak isterim

Zemzem soylu su olurdum pınarda
Anamın evi önünde akardım
Rüzgârlarda yarpuz, yarpuzca kokar
Hayaline gelincikler takardım

Telli turnanın allı kanadında
Anamın gurbetini taşırdım sılaya
Beyaz bir dilekçe yazdırır sevdaya
Anamı tanıtırdım Leyla’ya

Ezgide demlemek için anamı
Ney olurdum bir neyzenin ağzında
Sonra yudum yudum çeker içime
Adımlardım buğuların izinde


Ezgide demlemek için anamı
...........................................................................................

Hiç yorum yok: