http://sairlermaras2.blogspot.com.tr/

20 Temmuz 2014 Pazar

ABİDİN DOĞANAY


KİMDİR: Ozan - müteahhit

DOĞUMU: Abidin Doğanay, 15.03.1960 tarihinde Kahramanmaraş İlinin Afşin ilçesine bağlı Ortaklı (Mehre) köyünde dokuz çocuklu bir ailenin dördüncü çocuğu olarak dünyaya geldi.

ÖĞRENİMİ: İlköğretimini Elbistan'da İsmetpaşa İlkokulunda tamamladı.

BABA MESLEĞİ:  Babasının inşaatçı olması nedeniyle onun yanında çalışmasını askerlik çağına kadar sürdürdü.

MÜTEAHHİT: Askerlik sonrası kendi inşaat firmasını kurarak müteahhitlik mesleğine başladı. Bu faaliyetlerini özel ve kamu alanında sürdürdü.

MEDENİ HALİ: Doğanay, evli ve altı çocuk babasıdır.

--------------------------------------------------------------

bir Şiiri

artık

Değer mi bir ömür çile çekmeyi
Ak ile karaya karışmam artık
Önüme çıkandan yedim tekmeyi
Boyumdan büyükle yarışmam artık

Gönüllerin çoğu kırık geziyor
İnsan yaşamaktan inan beziyor
Güçlü olan neden güçsüz eziyor
Ben bu düzen ile barışmam artık

Kötü olan neyse onu bıraktım
Yanlışlardan zaten ben çok ıraktım
Yaptıklarım varsa ogün çıraktım
Ustayım bir daha alışmam artık

Kavga nizah nedir ne getiriyor
Hatır kıymet koymaz hep bitiriyor
Dostu arkadaşı bu yitiriyor
Meydanlara çıkıp vuruşmam artık

Davacı değilim mahkeme bilmem
Ortam düzelmeden kendime gelmem
Vadem yetmiş ise yakındır ölmem
Ahrette olacak duruşmam artık

Hakkımı çalan var saymakla bitmez
Sormayın boşuna itiraf etmez
Doğanay'dan özür dilense yetmez
Dünyada onlarla uyuşmam artık



31.01.2012

--------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok: