http://sairlermaras2.blogspot.com.tr/

25 Eylül 2014 Perşembe

ALİ BAŞPINAR



ALİ BAŞPINAR şiiri ile ilgili videoDOĞUMU:   1953 Ylında Afşin’in Alimpınar Köyü, Çöte Mezrasında doğdu.
ÖĞRENİMİ:  İlkokulu Alimpınar Köyünde okudu.

EDEBİ YAŞAMI:  Şiir yazmaya ilkokul yaşlarında başladı.


------

ŞİİRİ
------


AMMA

Hakkı sevmeyenle sohbet eylemem
Barışık değilim küsmedim amma
Halden bilmeyene derdim söylemem
Konuşmam hicaptır susmadım amma

Dilerse bu canı dosta bıraktım
Sevdayı kalbimde hasta bıraktım
Bülbülü sükûtta yasta bıraktım
Gülü çalısından kesmedim amma

Beni cezbeylemez âlemin malı
Gam ile kasavet bedenle dolu
Atmadım içimden örtülü halı
Yarınlar yolundan tösmedim amma

Son bulmadı bu hasretin âlemi
Haber yok o yardan gelmez selamı
Belki de sağıda görmüş hilamı
Gıyamda suratımı asmadım amma

Hasan Ali Mehmet Hacı bu tende
Kalmadı Çöteli’m gücü bu tende
Arkası gelmeyen acı bu tende
Çakırdikene basmadım amma

-----------


Hiç yorum yok: